Expozitie de fotografie Ioan Stoenică – la Cercul Militar National

In perioada 10 ianuarie – 30 ianuarie 2011 va astept la expozitia cu vanzare de la Cercul Militar National (Bucuresti). Alaturi de tablourile in pastel ale tatalui meu, voi avea expuse si eu circa 50 de fotografii cu peisaje din muntii nostri. Expozitia va fi deschisa zilnic intre orele 10-18 (duminica de la 12) iar intrarea este libera. Veti gasi imagini din Ciucas, muntii Vrancei, Piatra Craiului, Leaota sau Cindrel, Cozia sau Fagaras, Siriu si Penteleu si multe alte locuri minunate pe care Romania le tine secrete – ascunse prin paduri si pe creste. Va invit sa descoperim acest secret si sa-l facem cunoscut si altora. 

Galeria Artelor a Cercului Militar National se gaseste pe bd Regina Elisabeta la nr 1. De la Universitate se ajunge in circa 5 minute, mergand spre vest. Luati o busola si… sau hai mai bine sa va arat pe harta! (daca tot e vorba de munti, hartile sunt foarte utile!)

Cercul Militar National - unde are loc expozitia (click pe poza pt a mari)

 Fotografiile sunt inramate si arata ca un tablou (bune de pus pe perete) –  sunt mult mai frumoase decat varianta lor digitala, asa cum o vedem pe monitor. Chiar daca din pacate unele au iesit cam intunecate in urma printului – muntii sunt aceiasi.

Iar acesta e afisul meu pentru aceasta expozitie. Puteti sa-l copiati si sa-l dati mai departe sau sa-l puneti pe pagina personala – nu ma supar daca ajunge mai multa lume la expozitie 🙂

Alaturi de tablourile in pastel ale tatalui meu, voi expune si eu o parte din fotografiile realizate in excursiile din muntii nostri. (expozitia s-a prelungit pana pe 30 ianuarie!)

Alte expozitii unde am expus fotografii:

2009 – Galeria Orizont, Bucureşti

2010 – Galeria Simeza, Bucureşti

2010 – Galeria UAP Ploieşti

2010  – Primaria Breaza

2010 – Primăria Sibiu

2010 – Galeria Cupola, UAP Iaşi

2010 – Galeria Europe, UAP Braşov

2010 – Librăria Okian, Braşov

2011 – Cercul Militar Naţional Bucureşti

Cateva scurte aparitii in presa gasiti aici.

Iar aici sunt cateva din tablourile in pastel ale tatalui meu, care ar trebui sa nu mai aiba nevoie de prezentare. Dar deh, unele lucruri sunt apreciate la adevarata valoare prea tarziu. Adrian Stoenică picteaza in tehnica pastel pe carton de circa 30 de ani, a avut o multime de expozitii in Bucuresti si in tara, are lucrari in colectii particulare din o multime de tari si a fost inclus in enciclopedia artistilor romani contemporani.

Pasteluri de Adrian Stoenică

Puteti vedea o stire aparuta la o televiziune din Brasov (despre expozitia din Brasov din septembrie), aici: video pasteluri Adrian Stoenică.

Va asteptam! 🙂

Despre Ioan Stoenică

Nascut primavara, crescut vara, iubit si plans toamna, reinviat iarna. Incerc sa-mi urmez inima, ajutand-o cat mai mult cu ratiunea.
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Expozitie de fotografie Ioan Stoenică – la Cercul Militar National

  1. darkclauds zice:

    Vin si eu sambata. Sper sa mai ramana un tablou, doua, pana atunci. 🙂

    Apreciază

  2. julie zice:

    Ajungi si anul asta prin Iasi cu expozitia?

    Apreciază

  3. Felicitari pentru expozitie (atat tie, cat si tatalui tau)! Am reusit sa ajung si eu sa va admir lucrarile insa, din pacate, pentru scurt timp. Poate voi reusi sa mai ajung caci mi-au placut foarte mult, in special peisajele de iarna (foto) si cele din Apuseni (pasteluri). Intr-adevar, varianta digi nu se compara totusi cu cea inramata :).
    La cat mai multi vizitatori (si cumparatori) in continuare!

    Apreciază

  4. Gabi Rusu zice:

    Am trecut spre inchidere, pe la 17.30 cred.

    Apreciază

  5. elenuk22 zice:

    Salut!

    Am vizitat expozitia duminica, cu o prietena. Deja ti-am cautat jurnalele si o sa incep sa le citesc! O sa-ti scriu impresii;)

    Apreciază

Cum ți s-a părut?